#DIETA

CINCI metode de a găti avocado

Scris de Ela Crăciun la 19 ianuarie 2015

Vă place avocado? Ar fi bine. E bogat în magneziu, zinc, vitamin B1, B2, B3, vitamin A, vitamin K și fosfor.  La 160 de calorii la suta de grame, avocado are două grame de protein și 15 grame de grăsimi bune. Din nouă grame de carbohidrați, șapte sunt fibre, ceea ce îl face un aliment low-carb agreat. Nu conține deloc colesterol sau sodiu și e sărac în grăsimi saturate.

Dacă sunteți fan avocado, nu vă limitați la guacamole:). Mie, personal, îmi place sub formă de salată cu roșii și semințe. Am văzut recent pe un canal de food cum se poate pregăti cremă pentru torturi din avocado. E un mix de avocado, miere și cacao de care invitații păreau foarte încântați.

Pentru că avem un weekend înainte, eu o să încerc una dintre rețetele de mai jos. Le-am găsit pe health.com, în cazul în care doriți să explorați și mai în detaliu.

1. Senvișul ALT (avocado, lăptuci, tomate), pentru un prânz bogat, echilibrat. Grăsimile din avocado dau textura cremoasă și ne satură rapid.

alt_swiss_senvis

Ingrediente: maioneză light, pâine integral, lăptuci, roșii, avocado, castraveți, brânză elvețiană.

Calorii: 305

2. Salată rece cu avocado și boabe de fasole cu porumb proaspăt, fasole pinto bogată în proteine și avocado cremos. E un fel de mâncare decadent, sățios dar care are sub 500 de calorii.

salad-corn-avocado

Ingrediente: fasole pinto, porumb proaspăt, avocado, ceapă roșie, coriandru, ulei de măsline, lime, sare, piper, tortilla-chips, salată verde.

Calorii: 466

3. Salată de pui la grătar cu avocado și mango: sărac în calorii e foarte aromat. Mangoul picant, avocadoul subtil se combină cu dressingul de mango-soia și echilibrează perfect farfuria.

grill-chicken-salad

Ingrediente: ulei de măsline, limes, muștar de mango, sos de soia, ghimbir. piept de pui, mix de salată, mango, avocado.

Calorii: 185

4. Tacos cu coriandru, creveți și lime

Avocado înlocuiește dressingul pe bază de brânză sau maioneză, astfel încât nu ne mai îngrășăm.

tacos

Ingrediente: creveți, fasole neagră, praz, avocado, piper negru, salsa Verde, coriandru, tortilla, ardei gras roșu

Calorii: 453

5. Supă de zucchini și avocado cu salsa de castraveți

Textura cremoasă, gustul fresh, cu arome specific și discrete date de chimen și ceapă verde sunt completate de faptul că e supa e bogată în antioxidanți.

raw

Ingrediente: zucchini, ceapă verde, supă de legume, castraveți, coriandru, lime, sare, avocado, chimen.

Calorii 123.

Și ca o mărturisire de final: mă încântă caloriile scăzute din fiecare fel de mâncare pe bază de avocado!;)

Comentarii

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

--