#LA DOCTOR

Ce mâncăm şi ce NU mâncăm ca să scăpăm de celulită?

Scris de Ela Crăciun la 27 iulie 2015

Nu prea cunosc femei care să nu se plângă de celulită. Chiar şi cele foarte slabe au pe coapse celebrul aspect de coajă de portocală. 90% dintre femei sunt predispuse să aibă celulită, iar cauzele nu ţin nici de vârstă, nici de greutate. Partea cu adevărat rea este că odată ce apare, cu greu mai poate fi eliminată. Există, totuşi, soluţii, iar acestea pot face minuni, dacă vă schimbaţi puţin stilul de viaţă. Un aspect important este alimentaţia. Contează foarte mult ceea ce mâncaţi. Astfel, am făcut un top al celor mai benefice alimente care topesc celulita.
1. Spune adio pentru totdeauna la sare şi zahăr, deoarece favorizează retenţia de apă şi depozitele de grăsime în organism. De asemenea, renunţă şi la preparatele rafinate. În niciun caz nu mai mânca chipsuri, alune prăjite (conţin foarte multă sare) sau alte produse semipreparate sau în totalitate preparate.
2. Renunţă la prăjeli şi grăsimi.
3. Nu mai consuma alimente bogate în acizi saturaţi deoarece conţin multe calorii şi produc radicali liberi.
4. Nu mai mânca alimente cu conţinut glicemic ridicat. Din listă scoate pâine albă, cartofii prăjiţi, dar şi orezul.
5. Alcoolul şi cafeaua intensifică aspectul de coajă de portocală.
Alege să consumi, în schimb, alimente care te ajută să scapi de celulită:
1. Peşte gras, conţine grăsimi esenţiale care hidratează pielea şi fac celulita să pară mai puţin vizibilă.
2. Proteine din pui şi leguminoase, conţin amino-acizi şi reduc retenţia de apă din organism.
3. Cereale integrale consumate dimineaţa accelerează metabolismul.
4. Lactate degresate, ajută la pierderea kilogramelor.
5. Fructele şi legumele sunt inamicul numărul 1 al celulitei şi al kilogramelor în plus:
  • fructe de pădure, afine, coacăze, zmeură
  • avocado
  • pepene roşu
  • castraveţi
  • ţelină
  • sparanghel
  • citrice: grepfrut, lămâie, portocală, lime
  • ananas
  • papaya
  • kiwi
  • mere
  • struguri
  • smochine

Pe lângă alimentaţie,  nu uita de mişcare! Cel mai la îndemână mod este să mergi pe jos. Sunt modelaţi muschii picioarelor, şoldurile şi fesele. Totodată, mişcarea accelerează metabolismul şi se pierd kilogramele în plus. Fă efort fizic cel puţin de trei ori pe săptămână, cel puţin 30 de minute/şedinţă.

Comentarii

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

--