#TIPS&TRICKS

6 sfaturi care te vor ajuta să ai o postură corectă

Scris de Ela la 16 februarie 2017

Oamenii cu o postură corectă nu numai că sunt mai atractivi, dar au și o circulație mai bună și respiră mai bine. Chiar dacă nu ai probleme cu spatele, coloana ta suportă adesea presiuni și are nevoie de relaxare după perioade lungi în care ai stat jos mult timp.

Iată câteva exerciții care vor reduce tensiunea și vor întări mușchii spatelui:

1. Respirație cu pieptul

Stai pe o pătură în poziția sukhasana: picioarele încrucișate, spatele drept, abdomenul încordat, omoplații unul spre altul, umerii căzuți și pe spate. Te poți rezema de un perete. Când spatele e drept, trage-ți burta și fii atentă la piept. Când respiri, numai pieptul să ți se miște. Ar trebui să se mărească atunci când inspiri și să se contracte atunci când expiri.

2. Respirație yogică

Stai în poziția sukhasana și împarte mental stagiile respirației în trei: abdomen, coapse și claviculă. Când inspiri, umflă-ți abdomenul, apoi coapsele inferioare și apoi pe cele superioare și clavicula. Expiră de jos în sus – trage-ți burta. Coboară coastele și apoi clavicula.

3. Umeri

Stai în poziția sukhasana sau pe un scaun, rotește-ți ușor umerii înainte.
Întinde-ți brațele, dar nu le ține spre spate. Menține-ți umerii căzuți și trage-i în față când expiri. Fă exercițiul încet, cu degetele întinse.

Îndreptarea coloanei

4. Încordează-ți coapsele și împinge coccisul înainte, trage-ți burta și începe să-ți rotești umerii pe spate. Păstrând poziția, încearcă să respiri cu pieptul.

5. Dandasana. Stai pe o pătură cu picioarele întinse și presate de podea. Trebuie să formezi un unghi de 90 de grade între corp și picioare. Pune-ți mâinile pe lângă tine și împinge în podea. Asta te va ajuta să-ți îndrepți spatele.

6. Postura corectă

Când stai pe scaun, genunchii ar trebui să fe deasupra gleznelor, îndoiți la 90 de grade. Spatele ar trebui să fie drept, stomacul tras, pieptul deschis și omoplații împreunați și lăsați. Nu te îndoi de la talie. E greu să stai în această poziție mult timp, dar dacă îți amintești să stai drept din când în când în timpul zilei, în curând îți va intra în obicei.

Comentarii

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

--

"15 sfaturi ale medicilor pentru prevenirea și tratarea răcelilor de sezon"

 

Aboneaza-te si Descarca

EBOOK-UL GRATUIT!

Datele tale personale sunt confidentiale.

Mulțumesc pentru abonare!