Lucrurile de brand diferă întotdeauna prin design-ul original, dar și la preț. Designerii nu se opresc aici, ci realizează și accesorii care au uneori prețuri exagerate.
Iată 17 lucruri care, deși sunt comune, au ajuns să fie foarte scumpe în urma brandului.
1. Cutie de la Tiffany&Co-850 de euro
Compania de bijuterii Tiffany&Co a acoperit o cutie banală de conserve cu o nuanță argintie și au aplicat un logo, care să fie recunoscută rapid. Ca un rezultat, doar un fan înrăit al acestei firme și-ar putea permite acest obiect, având în vedere că această simplă cutie costă în jur de 850 de euro.
2. Boomerang de la Chanel-1.720 de euro
În primăvară, firma arhicunoscută Chanel a introdus pe piață un boomerang de culoare neagră, ce îi poartă logoul. Astfel, un boomerang obișnuit a ajuns să se transforme într-o jucărie stilizată de aproape 2000 de euro.
3. Cărămidă de la Supreme- 823 de euro
În toamna anului 2016, brandul Supreme a lansat la o prezentare nu doar haine, ci și o bucată de cărămidă. Aceasta s-a vândut cu aproximativ 820 de euro. Deși atunci a fost foarte la modă printre oamenii potenți financiar, cărămida nu mai este în trend și se vinde la un preț mult mai ieftin acum.
4. Fusta din cauciuc- 1.900 de euro
Designerii de la brandul Balenciaga au fost destul de inspirați și au scos pe piață o fustă din covoraș de cauciuc folosit pentru mașini.
FOLLOW ME
Să vă spun o poveste: atunci când eram prin liceu, obișnuiam seara, înainte să adorm, să-mi spun o poveste.💫 Povestea era în mintea mea și era creată de mine. Erau situații ideale, locuri în care voiam să mă aflu. Exact așa cum vezi un film, exact așa erau și poveștile mele. Vedeam și simțeam "filmele" minții mele aproape în fiecare seară. După ani și ani, mi-am dat seama că ele, mai devreme sau mai târziu deveneau o realitate. Era puterea minții sau doar o coincidență? Parcă nici mie nu-mi venea să cred că, pe rând, poveștile mele erau reale. Și acum fac același lucru: când vreau să mă relaxez, când nu pot să adorm, când sunt singură în mașină la un drum lung, aleg o poveste, povestea vieții mele, așa cum vreau să fie ea. Să faceți acest exercițiu și să-i învățați si pe copiii voștri. Încet, încet, cu multă răbdare și totul va fi cum vreți voi🙏
Pască fără aluat 🥮 Rețeta asta se face extrem de ușor, de asta o aleg de fiecare dată. INGREDIENTE: ✨ 90 grame făină
✨ 75 grame griș
✨ un praf de sare
✨ 750 grame brânză dulce
✨ 675 grame smântână
✨ 6 ouă
✨ 6 linguri de miere
✨ coaja rasă de la 2 lămâi bio
✨ esență de vanilie
✨ esență de rom Într-un blender, pune ouăle, esența de vanilie și rom, mierea și coaja de lămâie și amestecă-le. Adaugă apoi ingredientele uscate (făina, grișul, praful de copt și sarea), iar după ce se omogenizează cu restul ingredientelor, încorporează și smântâna și brânza dulce. După ce le mai mixăm o dată, compoziția e gata de pus la cuptor la 180 de grade, pentru aproximativ 90 de minute. Voi faceți Pască de Paște? 💛
De ce mergem atât de des în Dubai?🌞 În 2014 am descoperit Dubaiul și a fost dragoste la prima vedere. Ne-am dat seama imediat că este destinația de vacanță perfectă pentru noi. Aici am găsit tot ceea ce căutam și orice familie cu copii apreciază: confort, siguranță și o mulțime de activități și atracții turistice. Iată care sunt principalele 5 motive pentru care noi iubim vacanțele la Dubai/ Abu Dhabi: 💫Siguranță și confort: Deși păstrează aerul fascinat al lumii arabe, Dubaiul este un oraș turistic foarte civilizat și curat, unde știm că nu vom întâmpina probleme. Indiferent de hotelul în care ne-am cazat, am avut camere curate, locuri moderne și plaje îngrijite. 💫Zbor direct: Spre deosebire de alte destinații exotice, către Dubai avem zbor direct de la Aeroportul Otopeni, așa că nu trebuie să ne facem griji pentru escale. Durează aproximativ 5 ore, ceea ce este la limita suportabilității pentru copii. 💫Vreme perfectă: Suntem o familie care iubim vacanțele exotice. Ne place să ne bronzăm la soare, să simțim briza oceanului, să stăm la plajă cu picioarele în nisip fin și să ne bălăcim în apă curată. În plus, nu trebuie să ne facem griji în după-amiezele toride, pentru că aici avem la dispoziție o mulțime de activități interioare, iar clădirile au aer condiționat. 💫Diversitatea activităților: În Dubai nu ne plictisim niciodată. Orașul oferă atracții atât pentru adolescenți greu de impresionat, cât și pentru micuți curioși și plini de energie. Abia aștept să vă povestesc pe larg despre experiența fascinantă la SeaWorld, un acvariu uriaș în care intri și descoperi viața marină. Nicho a fost încântat de Grădina Zoologică, deoarece se află la vârsta la care este pasionat de animale, iar nouă ne-a plăcut Crystal, un spectacol Cirque du Soleil. 💫Mâncarea: Pentru mine, secretul unei vacanțe reușite este mâncarea bună. Probabil vă aduceți aminte cât de dezamăgită am fost de preparatele pe care le-am încercat în Bali și Egipt. În schimb, Dubaiul nu m-a dezamăgit niciodată. Mâncarea este pe toate gusturile, proaspătă și savuroasă, iar prețurile sunt asemănătoare. În acești 8 ani de când l-am descoperit, Dubaiul a devenit orașul la care ne întoarcem
5. Sacoșa albastră de la Balenciaga- 1.800 de euro
La începutul anului, în colecția brandului Balenciaga a apărut o geantă albastră în valoare de aproape 2.000 de euro. Oamenii au observat că aceasta era identică cu sacoșa albastră de la Ikea.
6. Geantă de plastic de la Balenciaga- 1.700 de euro
Brandul Balenciaga nu continuă că surprindă cu noile sale creații. Compania a lansat o geantă asemănătoare cu cea din plastic specială pentru pături. Aceste genți sunt dintr-o piele multicoloră și sunt vândute pentru , în funcție de dimensiune.
7. Ganteră de la Hermes- 725 de euro
Casa de modă franceză Hermes a lansat o greutate din hârtie sub forma unei pietre netede, în valoare de 725 de euro. Designerii susțin că fiecare pietricică folosită este unică, iar cureaua atașată este din piele de vițel.
8. Scotch de la Raf Simons- 170 de euro
Designerul Raf Jan Simons a lansat în iarna anului 2017 un scotch care poate fi utilizat chiar și pe haine.
9. Cizme de la Disquared2- 1.200 de euro
Brandul Disquared2 a lansat cizmele care par murdare de noroi, ce valorează 1.200 de euro. Este clar că fermierii obișnuiți nu și-ar putea permite un astfel de lux.
10. Agrafa de birou de la Prada- 160 de euro
Marca Prada a produs o agrafă de birou în valoare de. Aceasta este folosită și pentru bani.
11. Chipsuri de la St. Petersburg Eriks Bryggeri- 50 de euro
Eriks Bryggeri este extrem de mândru de produsele sale și consideră că berea sa se potrivește perfect cu aceste chipsuri. Chipsurile sunt făcute din cartofi, ciuperci și trufe. Cele 100 de pachete s-au vândut imediat.
12. Piatra de la Nordstrom- 70 de euro
În 2016, magazinul online american Nordstrom a lansat pe piață această piatră, pusă într-un suport de piele. Piatra ,se pare, se găsește în apropiere de Los Angeles. Este considerată foarte utilă de către designer care spune că poate fi folosită ca o greutate pentru hârtii.
13. Coliere de plastic de la Christopher Kane- 26 de euro
Aceste produse au apărut în anul 2016, într-o prezentare a designerului scoțian.
14. Prezervativul de la Louis Vuitton- 60 de euro
Acestea au apărut încă din 2011. Acesta este din latex și are culorile specifice brandului.
15. Toaleta de la Louis Vuitton
Aceasta este făcută din pungi de la LV, care costă nici mai mult, nici mai puțin de 100.000$