#DIETA

Verde stop

Scris de Ela Crăciun la 01 decembrie 2015

 

De ce tot zic americanii "Eat your Greens!" ?!Am tot citit în ultima vreme despre legumele verzi, în special despre cele cu frunze și despre importanṭa lor în alimentație. Sau în diete eficiente, atunci când le asociezi cu o cantitate moderată de proteină slabă. Ştiu americanii ce știu când titrează peste tot “Eat your greens!”, nu? Nutriționiștii susțin din plin verdeṭurile, yoghinii încurajează chiar mono-dieta, în care se consumă exclusiv legume și fructe verzi vreme de 3 până la 40 de zile, așa că începi să te-ntrebi care or fi efectele și explicațiile miraculoase din spatele acestor recomandări.

Iată câteva:

Legumele verzi au foarte puține calorii și sunt ideale în controlul greutății și chiar a pierderii în greutate

Reduc riscul de cancer și boli cardiovasculare, grație conținutului scăzut de grăsimi

Sunt bogate în fibre, acid folic, vitamina C, potasiu, magneziu și beta-caroten

Ajută la întărirea sistemului osos, datorită conținutului ridicat de vitamina K

Sursă majoră de calciu și fier

Bogate în clorofilă, ceea ce ajută la o bună circulație a sângelui, dar și la reglarea colesterolului

Îmbunătățesc funcțiile creierului

Mențin pielea tânără și curată, datorită numărului mare de antioxidanți

Studiile arată că riscul bolilor cardiovasculare scade cu 11% la cei care consumă zilnic legume verzi. Fiind bogate în beta-caroten, care poate fi ușor transformat în vitamina A, acestea îmbunătățesc sistemul imunitar, ceea ce poate ajuta la reducerea riscului de orbire și a altor boli în cazul a milioane de copii.

Simplu, frumos, bun și…sănătos 🙂

Photo: Iuliana Popescu

Make up: Georgiana Gheară

Rochie: Karen Millen

Comentarii

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

--