#TIPS&TRICKS

Top 5 exerciții pentru a avea o TALIE SUBTIRE – la tine acasă!

Scris de Ela la 27 septembrie 2016

Talia subțire a fost întotdeauna considerată una dintre cele mai puternice simboluri ale frumuseții feminine.  Nu te îngrijora că tu nu poți obține forma dorită. Nu e nevoie să petreci ore în sala de sport în încercarea de a obține o siluetă zveltă, trebuie doar să ai multă voință și să te ții de un program de exerciții pe care îl poți urma chiar în intimitatea casei tale.  

Iată un set de 5 exerciții care te vor ajuta să obții talia perfectă. Durează numai 15 minute, iar rezultatele te vor surprinde! Vei vedea roade notabile ale perseverenței în numai 30 de zile!

1. Tirbușonul

1

  • Stai pe spate cu brațele pe lângă corp.
  • Îndreaptă picioarele, strânge-le împreună și încet și ridică-le spre cap.
  • Corpul și picioarele ar trebui să creeze un unghi de 45 de grade.
  • Asigură-te că umerii, brațele și capul se află  pe podea. Nu le ridica pe măsură ce ridici picioarele.
  •  Întoarcere picioarele înapoi în centru, dar nu le pune  pe podea. Fă aceeași mișcare și în părți.
  • Fă 3 seturi complete și râmâi câte 2 secunde pe fiecare parte. 

2. Întinderi

2

  • Stai pe saltea cu spatele drept.
  • Depărtează picioarele astfel încât să creezi o distanță mai lată decât nivelul umerilor.
  • Deschide brațele.
  • Rotește umerii 90 de grade și încearcă să atingi piciorul stâng cu mâna dreaptă.
  • Revin-o la poziția inițială și repetă secvența cu mâna stângă și piciorul drept.
  • Fă 30 de seturi pentru fiecare parte.
  • Asigură-te că spatele este întotdeauna drept!

3. Extensii cu greutăți

3

  • Utilizează o halteră sau o placă de greutate pentru acest exercițiu.
  • Ține greutatea cu ambele mâini.
  • Stai pe saltea, îndoaie genunchii și ține picioarele pe podea. 
  • Rotește trunchiul spre stânga, apoi revin-o la poziția inițială, apoi spre dreapta. 
  • Asigură-te că rotești numai trunchiul
  • Se repetă de 30 de ori pentru fiecare parte.

4. Extensii laterale

4

  • Fă 15 exerciții pentru fiecare parte.

5. Extensii

5

  • Fă 20 de astfel de seturi.

 

sursa foto: womenshealthmag.com

Comentarii

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

--