#DIETA

Mic-dejun cu budincă de chia

Scris de Ela Crăciun la 23 septembrie 2015

Ce faci când te trezești cu chef de budincă? Cauți cea mai ușoară și mai sănătoasă variantă către un mic-dejun care să-ți gâdile pofta, dar și să te lase cu sentimentul că nu ai călcat strâmb. Zis și făcut. Sau, mai bine zis, cumpărat 😀

Recunosc că rețeta nu este una deloc complicată, însă, cum agenda mea s-a umplut până la refuz, am preferat să fac o oprire scurtă la Rawdia și să-mi iau de acolo delicioasa budincă. De preparat, însă, am încercat în alte rânduri și vă pot spune că e gata într-un timp record: aveți nevoie de semințele de chia, super bogate în proteină vegetală și extrem de nutritive, de altfel, pe care le lăsați câteva minute în lapte de migdale (până se înmoaie și se umflă). Apoi, adăugați, după gust, miere sau sirop de agave (nu exagerați, totuși), vanilie, curmale sau stafide și fructe, după preferințe. Eu merg pe căpșuni, fructe de pădure și, câteodată, banane. Este atâââât de bună, că aș mânca toată ziua! Simplu, frumos și bun. Acum 🙂

Despre astăzi: Când devii ușor ca un fluture, poți află ce îți place și ce îți aduce fericirea.

Mic-dejun cu budincă de chia

Comentarii

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

--