#LA DOCTOR

Învinge semnele nopţilor nedormite cu câteva trucuri simple!

Scris de Ela Crăciun la 21 octombrie 2014

Viaţă full time, nopţi mai scurte

Într-o lume ideală, cu o viaţă lipsită de griji şi tentaţii, oamenii ar trebui să aibă suficient timp pentru odihnă. Să fim mereu odihniţi, să arătăm minunat şi fresh la orice oră din zi şi din noapte. Dar asta nu este posibil în fiecare zi. Mă uit la mine. Mă trezesc dimineaţa la ora 7, pregătesc micul dejun apentru copii, îi duc la şcoală, merg la filmări, scriu pentru site, merg să iau copiii de la şcoală, am întâlniri, merg în parc cu cei mici, seara la un eveniment sau o lansare, uneori înregistrez pentru emisiunea Numai de bine şi ajung seara acasă foarte târziu, uneori după ora 23. A doua zi o iau de la capăt. Am nopţi în care poate dorm câteva ore. Şi mă trezesc dimineaţa mai obosită decât atunci când m-am culcat. Iar dimineaţa, oglinda parcă ar fi împotriva mea. Pentru aceste dimineţi şi pentru acelea care preced nopţile de petrecere, pentru acele momente în care tenul şi faţa mea nu arată tocmai perfect, am descoperit câteva trucuri care pe mine mă ajută să arat fabulos chiar şi atunci când noaptea a fost lungă.

Învinge semnele nopţilor nedormite cu câteva trucuri simple!

Dimineaţa, fă un duş cu apă călduţă care să te trezească, spală-te pe faţă şi pe gât cu apă rece. Dacă ai timp, ideal ar fi să foloseşti pentru ten un gomaj făcut din bicarbonat de sodiu, puţină miere şi câteva picături de ulei de măsline sau ulei de migdale. Prin exfoliere, tenul nu va mai arăta atât de obosit şi palid.

Poţi apela şi la baia cu uleiuri esenţiale de eucalipt, ienupăr sau rozmarin – acestea au puterea de ne revigora şi a ne trezi, iar dacă noaptea pierdută a fost din cauza unei petreceri, aceste uleiuri previn febra musculară. Dacă nu eşti adepta uleiurilor, atunci optează pentru sarea de baie.

Pune două linguri în congelator şi ţineţi-le pe ochi câteva minute. Poţi folosi şi cuburi de gheaţă, felii de castravete rece sau pliculeţe de ceai verde. Aşa, ochii nu vor mai fi umflati si se vor calma. Toate acestea au rolul de a stimula circulaţia sângelui.

Următorul pas este să hidratezi tenul. O poţi face folosind o apă termală care va împrospăta tenul deoarece este bogată în minerale şi vitamine. În locul apei termale, este bună şi o cremă hidratantă, grasă. Eu folosesc ulei de migdale sau de măsline şi uneori chiar cremă de gălbenele sau de cătină ori muşeţel, este alifia pe care o procur de la Laboratoarele Paltin-Petru Vodă, dar se găseşte şi la plafar. Masează pentru câteva minute tenul pentu a grăbi procesul de refacere.

Dacă te pregăteşti pentru o zi la serviciu, atunci îţi recomand să nu abuzezi de produse, ci să le aplici cu moderaţie. Iată câteva trucuri:

  • un machiaj cât mai natural va fi tot ce ai nevoie, asta dacă nu vrei să evidenţiezi şi mai mult defectele
  • foloseşte anticearcănul, are puterea de a ascunde oboseala şi „gropile” de sub ochi. Poţi să înlocuieşti fondul de ten cu o cremă nuanţatoare sau poţi amesteca fondul de ten cu cremă hidratantă
  • alege pentru machiajul ochilor culori cât mai deschise, un eyeliner cât mai discret şi o mascara înr-o nuanţă de maro sau negru, dar nu îţi încerca prea tare genele pentru că efectul va fi contrar aşteptărilor
  • folosește un blush roz sau unul cu efect bronzant. Rujul trebuie să fie unul cât mai natural. Eu optez pentru cele în nuanţe de piersică, roz pal sau în nuanţa buzelor
  • hainele au un rol important în aspectul nostru. Deşi multe doamne şi domnişoare preferă o rochie neagră, care pe bună dreptate se potriveşte oricărei ţinute, eu prefer să port haine în culori cât mai deschise, cât mai vesele. Şi zâmbesc – pentru că zâmbetul înfrumuseţează chiar şi cele mai aspre chipuri 🙂
  • chiar dacă putem păcăli o noapte albă, recomandarea mea este să nu abuzaţi, deoarece pe termen lung efectele sunt greu de reparat

 

Photo credits: www.community.sparknotes.com

Comentarii

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

--