#CHICMOM

Ghidul somnorosului: ZECE metode prin care te trezești dimineața

Scris de Ela Crăciun la 16 iulie 2015

Luni dimineața. Mai stau cinci minute. Poate încă zece…

Și așa întârziem, pierdem startul, suntem agitate de-a lungul întregii zile și nu reușim să ne concentrăm și să îndeplinim sarcinile primei zile din săptămână.

Managementul timpului personal începe cu o organizare eficientă a dimineații. Ziua bună chiar se cunoaște de dimineața!

Dacă știți că vă e greu să vă urniți atunci când ceasul sună la 6:30 atunci ar fi bine să luați în considerare următoarele sfaturi:

1. Poziția alarmei: alege o alarmă care îți place și poziționeaz-o cât mai departe de pat.

2. Sunet: folosește alarme formate din sunete diferite și care au intensități diferite.

3. Lasă de seara un pahar cu apă aproape de ceas și bea-l de îndată ce se declanșează alarma.

4. Lumina: trage perdelele, jaluzelele, stai cu fața spre lumină și numără până la 10.

5. Mișcă-te: întinde-te spre tavan și coboară trunchiul cât mai aproape de podea.

6. Comfort: poartă un halat și papuci care întrețin comfortul din pat.

7. Muzica la TV: ascultă o melodie care te dinamizează.

8. Ritual: cumpără-ți o cafea, un ceai și o cană care îți plac și abia aștepți să le folosești.

9. Răsfață-te: folosește un scrub de corp sau un săpun favorit.

10. Pregătește-te: de seara organizează-ți geanta și hainele pe care le vei purta.

Să aveți o zi bună!;) Sunteți gata de plecare!

Comentarii

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

--