#LA DOCTOR

Fericirea trece prin stomac: Ce să mănânci ca să vezi viața în roz

Scris de Ela Crăciun la 09 august 2015

Treci printr-o pasă proastă și nimic nu te poate face să zâmbești?

Ce-ai spune dacă ți-aș zice că migdalele și peștele îți pot fi aliați? Chiar așa, există alimente care-ți ridică moralul instant, mai ceva ca o comedie bună. Include-le în dieta ta și clipele de nostalgie sau tristețe vor rămâne o amintire:

1. Semințele de dovleac, migdalele, alunele caju și pecan, semințele de in – toate acestea sunt bogate în magneziu, un mineral care energizează și stimulează producția de serotonină.

2. Acizi grași esențiali, din care fac parte și acizii omega 3, au demonstrat că pot trata depresia în numeroase studii așa că de ce să nu faci și tu o cură cu ei? Trebuie doar să mănânci pește oceanic, chia, semințe de in și cânepă.

3. Spanacul, sfecla, sparanghelul, pătrunjelul sunt excelente surse de acid folic, o substanță care ajută organismul să producă celulele noi și reglează producția de serotonină.

4. Ardeiul gras și napii conțin vitamina B6, care stimulează producția de acid aminobutiric și serotonină, neurotransmitățori importanți pentru echilibrul tău general.

5. Broccoli, cartofii, pieptul de curcan și sucul de struguri sunt surse minunate de crom, un mineral cu rol important în producția de serotonină, norepinefrină și melatonină, care reglează starea psihică.

Comentarii

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

--