Dulciuri care nu îngraşă: da, acestea există

 

Să mănânc dulciuri pe săturate şi să nu mă îngraş! Acesta este visul meu, şi cred că şi al multora din voi. Din păcate nu se poate pe săturate, orice şi oricât, dar din fericire este posibil să mâncăm dulciuri şi să nu ne îngrăşăm. Am aflat acest secret de la dr. Andrei Laslău, medicul care a reuşit să slăbească mâncând regeşte.

Andrei spune că pentru a obţine rezultate în urma unei diete de slăbire trebuie să limitezi consumul de dulciuri.

„Pofta de dulce poate fi controlată şi chiar educată, este foarte important să înţelegi că dacă reuşeşti să dai jos kilogramele în plus – de multe ori cu efort şi în timp, atunci nu trebuie să te minţi că ceva dulce nu îţi va face rău. Poate nu îţi va face rău dacă mănânci cu moderaţie şi ocazional, dar dacă devine obicei, atunci fii sigură că îţi va face rău. Cel mai bine este să faci alegerile corecte şi să îţi satisfaci pofta de dulce doar ocazional.”

Deşi mă topesc după dulciuri mai ceva ca untul la soare, am reuşit să învăţ de la Andrei Laslău care sunt combinaţiile bune şi la ce să renunţ. Aşa se face că am renunţat la deserturile care conţin:
– făină
– margarină
– unt
– ouă
– alcool
– zahăr rafinat

Citește și:   Din ce ne luăm proteinele când suntem la dietă

IMG_8972

Andrei a făcut un top 5 al celor mai sănătoase deserturi pe care le putem mânca fără urmări.
1) Iaurt 10% grăsime, ciocolată neagră 81% cacao, afine
2) Brânză cu smântână şi zmeură
3) Afine cu brânză
4) Iaurt grecesc 10% grăsime, ciocolata 81% cacao
5) Zmeură, ciocolată neagră 85% cacao, iaurt 10% grasime

Medicul Andrei Laslău spune că grăsimile sănătoase din iaurt, smântână, brânză combinate cu fructe puţin dulci ca afinele, zmeura, fructele de pădure,  sau cu seminţe ori nuci, dacă sunt consumate în cantităţi moderate nu îngraşă!

Un alt secret pentru a potoli senzaţia de poftă de dulce este să renunţi la zahăr, cu cât consumi, cu atât organismul cere şi mai mult şi asta se traduce prin pofta de dulciuri. Alt secret este să nu combini carbohidraţii cu proteinele şi grăsimile. Poţi consuma carbohidraţi, aceştia oferă saţietate şi reduc pofta de dulce. Şi totodată ai grijă să ai mereu o gustare sănătoasă la îndemână, mai ales în a doua parte a zilei, atunci când te simţi obosită şi ai nevoie de ceva dulce care să îţi ofere energie.

Andrei Laslău spune că „dulciurile din comerţ, mai ales în cantităţi mari, sunt adevărate bombe calorice pentru sănătate, nu doar pentru siluetă. Omul de azi consumă o cantitatea mult prea mare de zahăr. De aici apar şi bolile de inimă, diabetul, obezitatea. Trebuie să înţelegem că nu doar aspectul fizic contează în viaţă, deşi o femeie frumoasă cu forme apetisante va avea mult mai mult succes în comparaţie cu o femeie ce are aceeaşi pregătire sau mai bună când vine vorba de profesie, dar care cântăreşte de două ori mai mult. Este o chestiune de voinţă! Cine crede că se poate şi cu poftele satisfăcute şi cu mărimea S la fustă se înşală!

Citește și:   Toamnă cu aromă de gutui

 

Aşadar, este o chestiune de voinţă şi alegere şi depinde de fiecare dintre noi cum alegem să trăim şi să arătăm.

În final vă recomand o reţetă de tort absolut delicios pe care l-am pregătit cu Andrei şi care nu îngraşă deloc. Am mai postat-o, dar sunt sigură că acum după ce ai citit recomandările lui o vei pregăti pentru tine şi prietenele tale pofticioase!

ADAUGA UN COMENTARIU