#TIPS&TRICKS

DIETA de militărie: cum să slăbești într-o LUNĂ

Scris de Laura P la 16 martie 2018

Dieta militară este un plan alimentar pe termen scurt, care te ajută să pierzi până la zece kilograme într-o perioadă foarte scurtă de timp. Un studiu recent a arătat că pierderea în greutate ocupă primul loc în popularitate printre rezoluțiile de Anul Nou. Dacă te regăsești în această statistică, poți încerca această dietă pentru a scăpa de kilogramele în plus.

De ce e atât de populară

Una dintre cele mai atractive reguli ale acestei diete este că durează doar 3 zile. Se spune că poți pierde până la 10 kilograme într-o perioadă foarte scurtă de timp! Poți obține aceste rezultate numai dacă urmezi întocmai planul de alimentație.

Un alt avantaj este faptul că această dietă este foarte ușor de urmat Nu este nevoie să numeri calorii și să cumperi o listă lungă de suplimente cu adevărat costisitoare. Dieta necesită ingrediente pe care le poți găsi la cel mai apropiat magazin alimentar.

De asemenea, nu este o dietă tipică de înfometare. Are puține calorii, dar îți oferă energia de care ai nevoie pentru a avea o zi productivă. Acesta include grăsimi sănătoase, carbohidrați, proteine.

Ziua 1

Mic dejun: o ceașcă dintr-o băutură fierbinte (cafea sau ceai), o felie de pâine prăjită, 2 linguri de unt de arahide, jumătate de grapefruit.

Prânz: o ceașcă dintr-o băutură fierbinte (cafea sau ceai), o felie de pâine prăjită, o jumătate de conservă de ton.

Cina: aproximativ 85 de grame de carne (fierte în apă clocotită ), o conservă de fasole verde, jumătate de banană, un măr mic și te poți răsfăța cu o înghețată de vanilie.

Ziua 2

Micul dejun: o felie de pâine prăjită, un ou fiert, o jumătate de banană.

Prânz: încă un ou fiert tare, 5 frunze de salată, o bucată de brânză de vacă.

Cină: 2 crenvruști, morcov, broccoli, o jumătate de banană pe care o poți acoperi cu cu înghețată de vanilie!

Ziua 3

Mic dejun: 5 biscuiți cu o felie de brânză de cheddar și un măr mic.

Prânz: o felie de pâine prăjită (ideal făcută pe un grill), un ou (prânz ușor).

Cina: o conservă de ton și partea preferată a cinei – o jumătate de banană cu o întreagă caserolă mică de înghețată de vanilie.

Recomandări

Dacă dorești să obții rezultate mai bune, urmează regimul alimentar timp de 3 zile, apoi mănâncă alimente normale pentru următoarele 4 zile. Și nu mânca prea mult în aceste 4 zile dacă nu dorești să te întorci la greutatea inițială. Repetă dieta pentru câteva săptămâni consecutive până când îți atingi obiectivul. Se recomandă să respecți acest plan de alimentație pentru o lună întreagă.

Fă-ți obiceiul de a-ți începe ziua cu un pahar de apă. Bea două pahare de apă înainte de fiecare masă. Apa te face să te simți sătul și reduce apetitul. Nu uita să continui să bei apă în timpul celor 4 zile de mâncare normală.

Găsește-ți un partener de dietă pentru a vă controla reciproc și a vă motiva unul pe altul! Dacă faci acest lucru, este mult mai probabil să reușești.

Restricționarea severă a caloriilor nu este potrivită pentru toată lumea. Este întotdeauna o idee bună să să fii consultat de un medic înainte de a încerca o nouă dietă.

--