#TIPS&TRICKS

Cum slăbești în funcție de zodie

Scris de Ela la 20 februarie 2017

La un moment dat, indiferent de modul în care am arăta, toată lumea simte nevoia să piardă în greutate. Să slăbești într-un timp scurt nu e neapărat bine, pentru că rezultatele optime se obțin atunci când adopți un stil de viață sănătos, nu diete drastice care îți șochează organismul.

E important să alegi o metodă personalizată, pentru că dacă o dietă a funcționat la cea mai bună prietenă a ta nu înseamnă că va funcționa și la tine. Iată cum slăbești în funcție de zodie:

1. Capricorn

Dietă: consumă mai multe fructe și legume. Ține un jurnal în care să notezi ce ai mâncat peste zi.
Exerciții: arte marțiale, fitness, yoga, cardio, plimbări.

2. Vărsător

Dietă: include mai multe legume verzi, migdale, nuci. Gătește folosind ulei de măsline. Pentru mai multă enegie, consumă salată, roșii, ou, fructe, legume, struguri negri, mere, cireșe, avocado.
Exerciții: ski, banda de alergat, dans, exerciții pentru picioare și genunchi.

3. Pești

Dietă: consumă alimente proaspete – mere, ridichii, salată, ananas, cartofi, morcov, dovleac. Consumă ceai de plante, brânză nesărată și muștar cu moderație și nu prea multe lactate.
Exerciții: yoga, alergat, înot, exerciții de întindere a mușchilor.

4. Berbec

Dietă: bea multe lichide pentru a elimina toxinele din corp. Evită alcoolul în exces. Mănâncă la ore fixe legume, pâine de cereale integrale, iaurt natural, ouă, morcovi.
Exerciții: jocuri de echipă unde contează câștigul.

5. Taur

Dietă: alimente bogate în fibre și cu puține calorii: fasole, varză, spanac, salată, fructe (caise, portocale, struguri). Bea multă apă.
Exerciții: bicicletă, ski, înot, plimbări frecvente.

6. Gemeni

Dietă: brânză, lapte, ouă, ceapă, usturoi, cartofi fierți, ciuperci, pește.
Exerciții: lucrează într-o sală de fitness.

7. Rac

Dietă: produse lactate sau din soia, orez (în porții mici și nu seara), mai puțină sare.
Exerciții: un program de fitness pe termen lung pentru acasă, banda de alergat, înot.

8. Leu

Dietă: migdale, nuci, legume și carne la grătar, căpșuni, portocale, avocado, kiwi, salate.
Exerciții: cursuri de salsa ori hip-hop, ca să fii în centrul atenției.

9. Fecioară

Dietă: legume verzi, cereale integrale, ceai de plante, suc de fructe, mâncăruri coapte.
Exerciții: yoga acasă, plimbări prin pădure sau parc, un program de fitness bine organizat.

10. Balanță

Dietă: pâine din cereale integrale, legume verzi, cottage cheese, dovleac, alimente galbene, fructe, miere.
Exerciții: orice sport sau exerciții alături de un prieten.

11. Scorpion

Dietă: rodii, roșii, roșii cherry, portocale. Bea cel puțin 7-8 pahare de apă pe zi.
Exerciții: un program de exerciții obositor la sală.

12. Săgetător

Dietă: morcovi, brânză, ouă, soia, cereale integrale, lapte.
Exerciții: în aer liber, precum alergarea sau mersul pe bicicletă.

Comentarii

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

--

"15 sfaturi ale medicilor pentru prevenirea și tratarea răcelilor de sezon"

 

Aboneaza-te si Descarca

EBOOK-UL GRATUIT!

Datele tale personale sunt confidentiale.

Mulțumesc pentru abonare!