#LA DOCTOR

Cum „fentezi” caloriile de Crăciun: băuturi-minune ce ard rapid grăsimile

Scris de Ela Crăciun la 21 decembrie 2014

Cafea cu caramel sau apă plată la temperatura camerei? Depinde ce îți dorești!

Pentru că sunt convinsă că v-ați săturat să tot auziți de sucuri și energizante care nu fac altceva decât să adauge puțin câte puțin la caloriile pe care le consumăm zilnic, azi mi-am propus să vă las, așa înainte de Crăciun, o listă scurtă cu băuturi minune ce ard grăsimile. Poate le includeți în meniu. Unele smoothie-uri sunt absolut delicioase și aduc o notă de exotic mesei de Sărbători. Plus că, oaspeții care sunt la dietă (da, chiar și acum) vă vor fi recunoscători că nu le stricați echilibrul caloric și le dați alternative la salată de boef:D.

Așadar, câteva trucuri prin care facem din lichide aliatul nostru desăvârșit:

Apă cu gheață: alături de ceai verde, cafea (fără zăhăr), lapte și suc de fructe stimulează digestia, accelerează tranzitul intestinal, crește rata metabolismului cu până la 30%, scade pofta de mâncare și ajută la eliminarea toxinelor. 8 pahare de gheață pe zi duc la arderea a 200 de calorii. Fiindcă apa este rece, corpul consumă calorii pentru a o aduce la temperatura sa.

096MPO

Ceaiul verde: accelerează arderile şi digestia, conţine antioxidanţi. Aceştia luptă împotriva radicalilor liberi şi împiedică îmbătrânirea prematură, protejându-vă de boli. Trei ceşti cu ceai verde pe zi vă ajută să ardeţi cu până la 40% mai multe grăsimi decât în mod normal.

Laptele:senzația de sațietate iar calciul alimentează corpul cu energie.

Sucurile din grepfrut și portocale susțin energetic organismul, fiind bogate în vitamina C.

Smoothie-urile: băutură făcută din fructe și legume proaspete, pasate. Bogat în vitamine și minerale, ușor de digerat, smoothieul păstrează rata metabolismului ridicată iar unu-două pahare pe zi sunt indicate în curele de slăbire. De exemplu, smoothieul cu roșii și afine scade pofta de dulce, iar cel cu ananas și grepfrut elimină apa din țesuturi. Bananele în combinație cu perele „topesc” stratul adipos iar căpșunile curăţa organismul de impurităţi şi toxine.

smoothie

Sucurile de legume: morcov, sfeclă roșie, castravete, roșii. Ne ajută să consumăm cu până la 150 de calorii mai puțin dacă îl bem înainte de masă. Pentru un gust mai bun adăugaţi în sucul de fructe verdeţuri proaspete (mărar, pătrunjel, mentă sau ţelină).

Alcoolul: trebuie consumat cu moderație. Adică, un pahar de vin roșu pe zi sau o jumătate de sticlă de bere.

Comentarii

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

--