#DIETA

Cine a zis că a fi mamă înseamnă să renunți la a fi sexy? Iată ce trucuri poți folosi pentru a te pune în formă imediat!

Scris de Ela Crăciun la 14 iulie 2016

Cine a zis ca a fi mamă înseamnă să renunți la a mai fi sexy? Nu trebuie să o faci nici tu! Și chiar și atunci când e mai greu decât de obicei, trebuie să încerci să fii frumoasă și să te iubești. Este prima condiție, dacă vrei să rămâi la fel de atrăgătoare și chiar mai mult decât până să devii mamă.

Chiar dacă acul cântarului nu se oprește acolo unde vrei tu și depășește lejer cifra care te-ar putea face fericită, poți folosi câteva trucuri poți pentru a te pune în formă imediat.

Cum sa fii o mama sexy?

 

Am stat de vorbă cu Andrei Laslău, doctorul care a reușit să scape de multe kilograme într-un timp destul de scurt, iar acum ajută și pe cei care îi cer ajutorul să fie mai ușori.

El spune că “cea mai mare greseală este că femeile, ele, în mod special, dar și bărbații, toți vor rezultate ieri și vor să slăbească URGENT 30 KG. Se poate slăbi destul de repede, pot exista diferențe extraordinare în 1-2-3 luni, dar niciodată de pe o zi pe alta sau de pe o săptămână pe alta.

Dacă doctorul spune, înseamnă că așa și este. Și tot el spune ce e bine și ce nu să avem în frigider:

Renunță la următoarele alimente:

  • iaurturi cu fructe
  • brânză topită
  • mezeluri
  • margari
  • zahăr
  • dulciuri
  • prăjituri
  • uleiuri și prăjeli

Alimente la care nu trebuie să renunți: 

  • carne: porc, peste, vită, pui
  • telemea maturată
  • ouă
  • ulei de cocos
  • nuci și alte oleaginoase vegetale
  • legume
  • fructe mai acrișoare, așa cum sunt cele de pădure
  • salate de crudități 
  • cafea
  • ceai
  • lămâie
  • mere

Dr. Laslău spune că nu ai cum să mănanci ceva pe săturate si să slăbesti: „Orice „dieta” care iti spune ca poti manca nelimitate ceva, care promite ca poti manca pana nu mai poti un aliment, fie proteine sau grasimi si proteine, asa cum se intampla in cazul anumitor diete celebre, este ceva de neinteles. Beneficiile sunt temporare si de scurta durata.”

Am găsit cele mai eficiente tipsuri care te vor ajuta să te pui la punct pentru vara asta și pentru următoarele, dar există o singură condiție: să te ții de ele!

1. Renunță la sucuri și la orice băuturi din comerț, singura băutură acceptată de organism este APA PLATĂ. Adaugă felii sau zeamă de lămâie și, la nevoie, gheață.

2. Bea ceaiuri NEÎNDULCITE și făcute din plante uscate. Dar nu abuza nici de acestea, baza rămâne apa.

3. Bea o cafea, în prima parte a zilei. NEÎNDULCITĂ.

4. Renunță la zahăr și tot ce este dulce.

5. Spune adio oricăror preparate prăjite, grase, în cantități mari.

6. Odihnește-te! Când suntem obosiţi, mâncăm mai mult. Somnul este foarte important nu numai pentru slăbit, ci şi pentru sănătate, în general.

7. Mănâncă cinci sau şase mese pe zi. Ideal este să avem 3 mese principale și 2 gustări. Ideale sunt gustările neprocesate, cu un conţinut scăzut de zahăr, de exemplu: alune, humus, morcovi sau ţelină.

8. Nu te înfometa și nu sări peste mese!

9. Mănâncă proteine, nu te feri de ele pentru că sunt esenţiale pentru refacerea organismului. Țin foamea la distanţă pentru mai mult timp. Andrei Laslău spune să mănânci pui sau peşte, bogat în proteine, alune sau nuci la fiecare masă ori gustare.

10. Nu te încărca emoțional cu stresul dietei sau a supralimentării.

11. Renunță la pâinea albă din comerț. Ideal ar fi să nu mai mănânci deloc pâine.

12. Alege porțiile cât mai mici. În acest sens, farfuriile mici sunt ideale. Poți alege unele de culoare albastră, acestea dau senzația de saturație mult mai repede și inhibă pofta de mâncare.

13. Nu mânca la televizor sau butonând telefonul sau alte gadgeturi. Orice altă activitate pe care o faci în timp ce mănânci nu te ajută decât să pierzi noțiunea mâncatului și cantitatea alimentelor/

14. Nu bea apă în timpul mesei, nici cu 30 de minute înainte sau după masă.

15. Acordă-ți timp mâncatului pentru că, dacă mănânci pe fugă, nu vei ști cât ai mâncat și nici dacă te-ai săturat.

16. Ultima masă trebuie să fie la cel târziu 19, numai în cazuri cu totul și cu totul speciale să iei masa la 20.

17. Nu sări niciodată peste micul dejun. Este cea mai importantă masă a zilei și dacă vrei să nu mănânci mult seara, fă bine și mănâncă dimineața foarte bine.

18. Ca să îți accelerezi metabolismul, bea dimineața, pe stomacul gol, un pahar cu apă calduță în care ai stors o jumătate de lămâie. Indicat este să bei cam 500ml de apă cu zeama de la o lămâie, dar dacă nu ești obișnuită, poți începe cu un singur pahar.

19. Renunță la sare, dar mănâncă condimentat.

20. Nu îți lua scutire de la mișcare și sport. Dacă nu ai timp să mergi la sală ori în parc, poți face câteva exerciții acasă. Aici ai dovada că se poate oricând, oricum, numai voință să fie.

Mare atenție ce combinații faci: nu se acceptă sub nicio formă fructele in combinatie cu altceva!

Carnea nu se combină cu peștele. Așa cum nici carnea și nici peștele nu se combină cu ouă, brânzeturi, carne, leguminoase (mazăre, fasole, linte). Iar peștele și carnea se combină doar cu legume.

Brânzeturile nu se combină cu leguminoase (mazăre, fasole, linte).

Leguminoasele (mazăre, fasole, linte) se pot mânca doar combinate între ele.

Nu mai vorbesc de combinațiile precum carne cu cartofi prăjiți. Exclus!

Iar dacă vrei să faci foamea să dispară, nu ca prin minune, poți apela la alimentele care scad pofta de mâncare. Lista completă a acestora o găsești aici

Așadar, ți se pare greu? Eu zic că este doar o chestiune de obișnuință și orice se poate învăța 🙂

PS: Spor la slăbit în cel mai sănătos mod!

Comentarii

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

--