#TIPS&TRICKS

Ce PROBLEME DE SĂNĂTATE indică forma corpului tău

Scris de Laura P la 21 martie 2018

Corpul uman vine în multe forme și dimensiuni și poate nu pare important să cunoști detaliile propriului tău tip de corp – ai ceea ce ai, la urma urmei! Dar forma corpului poate spune ceva despre sănătatea ta și despre eventualele probleme pe care le poți avea.

1. Forma posteriorului este pătrată, H

Posteriorul în formă de pătrat conține grăsime care este distribuită uniform. Această formă ar putea însemna că ai prea multă grăsime sau că nu ai mușchi puternici. E recomandat să faci mai multe exerciții fizice.

2. Posteriorul inversat, V

Posteriorul inversat este comun la femeile cu niveluri mai scăzute de estrogen. Când nivelurile de estrogen scad, grăsimile încep să se deplaseze în alte părți ale corpului. În astfel de cazuri, este important să începi să îndepărtezi grăsimile din corp pentru a-ți proteja inima. Exercițiile cardio te-ar putea ajuta.

3. Un posterior rotund, O

Un fund rotund arată o distribuție egală a grăsimii în jurul feselor. Această formă este considerată a fi cea mai sănătoasă.

4. Posteriorul în formă de inimă, A

O formă de inimă arată o distribuție semnificativă a grăsimii în jurul coapselor superioare, ceea ce indică faptul că ai o greutate în exces.

5. Corpul care este stresat

La acest tip de corp, grăsimea este concentrată în secțiunea mijlocie a corpului și poate fi un semnal de niveluri ridicate de cortizol (hormonul de stres). Odihna este întotdeauna o idee bună atunci când lupți împotriva stresului.

6. Corpul care transportă zahăr

Acest tip de corp tinde să suporte excesul de greutate pe șolduri. Când ai prea mult zahăr în organism, corpul tău va produce prea multă insulină; și dacă ai prea multă insulină, aceasta se va transforma în grăsime. Găsește niște gustări și băuturi alternative în locul celor dulci și asigură-te că verifici etichetele atunci când cumperi produse alimentare.

7. Un corp cu estrogen scăzut

Pentru acest tip de corp, grăsimea se acumulează în jurul posteriorului, șoldurilor și coapselor. Acest lucru poate însemna necesitatea unor legume mai crucifere, deoarece ele ajută la scăderea nivelului de estrogen datorită nivelurilor lor ridicate de fitonutrienți.

8. Un corp cu testosteron scăzut

Brațele lăsate ar putea fi un semn al unor niveluri scăzute de testosteron. Aceasta înseamnă că trebuie să creșteți consumul de vitamina D, care se poate găsi în pește, printre alimente. Un alt mod de a obține vitamina D, este să petreci mai mult timp afară în zilele însorite.

9. Burta alcoolicului

Prea multă băutură alcoolică nu doar că îți dă dureri de cap, dar îți poate schimba și aspectul corpului. Explicația este foarte simplă – consumul excesiv de bere, vin sau alte băuturi împiedică funcționarea corectă a sistemului digestiv. De asemenea, reține că alcoolul este foarte ridicat în calorii. Soluția este destul de simplă: consumă mai puțin alcool și mai multe legume.

10. O burtă hormonală

Dacă ai un dezechilibru hormonal, poți ajunge în special la obținerea excesului de grăsime în partea inferioară a stomacului. Consultarea unui medic este probabil cea mai bună soluție.

11. O burtă stresată

Stresul duce adesea la nopți nedormite și la obiceiuri alimentare proaste, deci nu este neobișnuit să afecteze nu numai sănătatea mintală, ci și aspectul fizic. Stresul te poate îngrășa, în special în zona stomacului. Încearcă să dormi suficient și să te concentrezi asupra unei diete echilibrate pentru a combate aceste efecte secundare.

12. Un corp în formă de măr

Acest tip are în mod normal o greutate suplimentară în jurul abdomenului. Aceasta se numește grăsime viscerală și se duce destul de adânc sub piele și se lipsește în jurul organelor. Acesta este motivul pentru care oamenii cu corpul tip măr au un risc mai mare de diverse probleme de sănătate, cum ar fi probleme cardiace și diabet. Soluția e un regim alimentar echilibrat și exerciții cardio.

13. Un corp în formă de dreptunghi

În acest caz, grăsimea e distribuită uniform pe tot corpul. Dacă ai acest tip de corp, ar trebui să ai un metabolism foarte rapid, dar, cu toate acestea, nu înseamnă că nu ar trebui să ții cont de regulile de bază pentru un stil de viață sănătos.

14. Un corp în formă de pară

Acest tip de corp tinde să păstreze mai multă greutate, în principal în jurul șoldurilor, posteriorului și coapselor. Deși este mai sănătos decât a avea depozite de grăsimi în întregime în abdomen, dacă nu îți ții sub control greutatea, poți câștiga în cele din urmă chiar mai multă greutate în zona abdomenului. Soluția este, desigur, o dietă echilibrată, exerciții cardio dar și de forță.

15. Un corp în formă de clepsidră

Acest tip de corp e deseori considerat cel mai atractiv. Tot ce trebuie să faci dacă te mândrești cu un corp tip clepsidră, este să ai grijă să nu te îngrași. Astfel, antrenamentele cardio te pot ajuta.

Comentarii

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

--