Andrei Aradits recomandă o destinaţie de suflet: Corfu

“Oamenii sunt cei care îmi rămân mereu în suflet”

Astăzi mergem în Grecia eternă, destinaṭia da vară a multora dintre noi, dar şi a lui Andrei Aradits, cel proaspăt întors din vacanṭă, cu un entuziasm contagios. Aşa că am aflat dintr-o suflare că : “ Prima oară am ajuns în Corfu acum 6-7 ani, Eric împlinise 3. De atunci, în fiecare vară, facem cumva şi mergem acolo”.

Andrei Aradits cu familia in Corfu

E adevărat când se spune că plecările spontane sunt, de cele mai multe ori, şi cele mai fericite. Aşa s-a întâmplat şi în cazul lui Andrei: “Am nimerit accidental. Ne-am suit în maşină şi am plecat spre Grecia. Voiam să căutam un loc mai puṭin turistic, o insulă fără aeroport. Am întrebat un grec pe stradă care-i insula lui preferată şi ne-a zis: Lefkada. Am ajuns, am făcut o tură, nu ne-am simpatizat. Ne-am uitat pe hartă, Corfu era la doi paşi, ne-am dus acolo. In port am auzit un motociclist întreband un poliṭist care-i cel mai frumos loc în Corfu. Aşa am aflat despre Paleokastritsa.”

Andrei Aradits recomandă o destinaṭie de suflet: Corfu

Când vine vorba despre mâncare, Andrei recomandă “musai să încercaṭi sofrito şi bekri meze. Sunt foarte gustoase, deşi n-am înṭeles niciodată de ce e vita mâncare tradiṭionala pe o insulă, mai ales că în toate peregrinările noastre n-am văzut nicio vaca. Cred că le-au mâncat pe toate 🙂 ”.

Andrei Aradits in vacanta in Corfu

De atâṭia ani de când merge în Corfu, i-au rămas multe lucruri în suflet, precum peisajul din grădină, însă oamenii sunt cei despre care îşi aminteşte mereu cu drag, de la “gazda noastră, Angela” la “dansatorul Aris, celălalt Aris, Kiki, Peri, chiar şi Bubulina…oamenii”, continuă Andrei pe firul poveştii.

Andrei Aradits si fiul sau, Eric, in vacanta in Corfu

Iar pentru final, câteva sfaturi pragmatice de la acelaşi Aradits: “Dacă eşti turist istoric, vezi oraşul, cetatea, Achilleion-ul lui Sisi. Dacă eşti turist tânăr, petrecăreṭ, sunt cluburi şi plaje zgomotoase pline de feromoni. Dacă eşti turist sălbatic, ia o motoretă şi umblă, ia o barcă şi ascunde-te pe o plajă cu apă turcoaz şi uită-te în larg şi uită.”

Şi nu uitaṭi că e vară. Bucuraṭi-vă de ea!