#LA DOCTOR

Abdomen plat? Se poate! 7 trucuri ca să scapi de balonare

Scris de Ela Crăciun la 05 august 2015

Nu știu dacă voi ați realizat, dar toate lucrurile sunt interconectate. Nu degeaba slăbitul este rezultatul unui cumul de factori: alimentație sănătoasă, activitate fizică, odihnă și cât mai puțin stres. Așa se explică faptul că abdomenele nu sunt suficiente pentru a obține un aspect plat, ca în revistele glossy. Balonarea este inevitabilă, dacă nu îți ajuți sistemul digestiv consumând produse nutritive, foarte puțin spre deloc rafinate.

Care sunt acestea? Bine că m-ați întrebat 🙂

  • frunzele de păpădie, deseori cunoscute și ca „rucola românească” (veți vedea cât de mult se aseamănă), sunt un diuretic natural și conțin prebiotice, care ajută sistemul digestiv enorm; mai mult, sunt o sursă minunată de vitamina A și K, ce întăresc oasele și blochează acțiunea radicalilor liberi
  • papaya conține o enzimă care ajută sistemul digestiv să lucreze în condiții optime, reducând balonarea și chiar ajutându-te să slăbești
  • ghimbirul poate fi consumat proaspăt după o masă bogată în proteine – te vei simți mai ușoară imediat; pune puțin într-un smoothie sau consumă-l sub formă de ceai
  • menta relaxează tractul digestiv astfel încât să nu simți vreun disconfort după masă; pune câteva frunze în paharul cu apă sau ceaiul rece
  • iaurtul natural bogat în probiotice nu face „decât” să-ți detoxifice organismul, atacând bacteriile dăunătoare din sistemul digestiv
  • semințele de fenicul nu sunt extrem de populare, dar fac minuni când ești balonată – mestecă puțin după masă și vei observa diferența
  • bananele sau avocado, produse bogate în potasiu, reglează cantitatea de săruri din organism, prevenind retenția de apă
Comentarii
--