#TIPS&TRICKS

9 ALIMENTE pe care nu ar trebui să le mănânci DIMINEAȚA

Scris de Laura P la 14 iunie 2018

Publicitate

Micul dejun este cea mai importantă masă a zilei, și nu numai, chiar și pentru sănătatea și bunăstarea ta, iar acesta nu mai este un secret de mult. Dar dacă ai afla că multe din alimentele cunoscute exclusiv pentru consumul lor la micul dejun, sunt de fapt dăunătoare?

Citește următoarea listă și dacă regăsești aceste alimente în meniul tău de dimineață, renunță imediat la ele.

Renunță la aceste alimente dimineața

1. Cereale care nu conțin fibre

Fii mai atent la cerealele pe care le consumi dimineața. Deși cerealele par inofensive, pot dăuna sănătății. Și nu ar trebui să te gândești că prin definiție, cerealele sunt naturale și pline de fibre. Există cereale care sunt bogate în carbohidrați și zahăr și astfel riști o creștere a nivelului de zahăr din sânge. Alege mereu cereale care conțin măcar 3 grame de fibre per porție. Poți adăuga fructe de pădure sau semințe de in.

Publicitate

2. Waffles congelate

În primul rând că sunt congelate, iar asta ar trebui să îți indice de la început că nu sunt sănătoase, și în al doilea rând, waffels congelate conțin mulți carbohidrați simpli care îngrașă și în niciun caz nu te vor ajuta să iei energia de care ai nevoie pe parcursul zilei, ba dimpotrivă.

3. Batoane cu cereale

Chiar dacă par o alternativă mai sănătoasă a dulciurilor și a croissantelor, batoanele cu cereale sunt de fapt pline de zahăr și au puține fibre și proteine.

Publicitate

4. Smoothie din comerț

Dacă vrei să bei un suc rece și totuși decizi să alegi alternativa mai sănătoasă, nu îți pune prea multă speranță în smoothie-ul din comerț. Nu te aștepta că o să slăbești, ba dimpotrivă, vei câștiga în greutate datorită fructozei și zahărului.

5. Iaurt slab în grăsimi

Nu încerca să slăbești mâncând doar iaurt dimineața. Este o strategie greșită. Iaurtul nu te va menține sătul pe o perioadă lungă de timp și nici nu îți va da energia de care ai nevoie. În schimb, poți să adaugi în iaurt semințe de in sau fulgi de ovăz.

6. Un pahar cu suc

Publicitate

Datorită filmelor celebre, mulți oameni cred că un pahar cu suc se potrivește perfect în meniul de la micul dejun, însă nu este deloc așa. Sucul de fructe din comerț nu are nicio substanță nutritivă, ba mai mult, are multe chimicale și zahăr.

7. Cafea

Cafeaua nu este interzisă la micul dejun, însă nu trebuie să faci din ea un mic dejun. Mulți oameni au obiceiul să înlocuiască o alimentație sănătoasă cu o cafea gustoasă la micul dejun. Cafeaua pe stomacul gol poate duce la afecțiuni destul de grave de sănătate.

8. Gogoși

Gogoșile sunt de-a dreptul gustoase și totuși nu sunt o opțiune bună pentru micul dejun, Sunt bogate în calorii și zaharuri care îți vor aduce doar kilograme în plus, ci nu energiade care ai nevoie.

9. Toast cu unt

Pâinea prăjită cu unt e o variantă veche, rapidă și comună pentru micul dejun. Dar pe cât de rapidă este această opțiune, pe atât de repede ți se va face din nou foame.

Publicitate
--