#TIPS&TRICKS

7 exerciții care te vor ajuta să scapi de bărbia dublă

Scris de Ela la 08 februarie 2017

Alimentația sănătoasă și activitatea fizică sunt câteva exemple de obiceiuri sănătoase care îți vor ajuta corpul să rămână tânăr și în formă. Asta e valabil și pentru mușchii faciali care tind să își piardă fermitatea pe măsură ce îmbătrânim.

Iată câteva exerciții pe care le poți face pentru a-ți recăpăta chipul frumos:

Încălzirea mușchilor

Mișcă-ți maxilarul inferior înainte și înapoi și într-o parte și într-alta, încet, fără gesturi bruște. Repetă timp de 8-10 ori.

1. Căușul

Deschide gura și pune-ți buza de jos peste dinții de jos. Imaginează-ți că trebuie să ții apă cu ajutorul maxilarului. Închide gura când ridici capul. Asigură-te că ai colțurile buzelor complet relaxate și repetă d 5-7 ori.

2. Atinge-ți nasul

Bărbia dublă este mereu asociată cu slăbiciunea mușchilor hioizi. De aceea trebuie să fie fortificați. Scoate limba cât de mult poți și încearcă să-ți atingi nasul cu vârful ei. Relaxează-ți buzele. Repetă d 5 ori.

3. Față perfect ovală

Dacă vrei să îți întinerești fața, înntoarce-ți capul la stângă, împinge maxilarul înainte, încordând mușchii gâtului. Întoarce-ți apoi capul la dreapta și fă aceeași mișcare. Repetă de 5 ori pentru fiecare parte.

4. Sărută girafa

Imaginează-ți că trebuie să săruți o girafă sau pe cineva care e foarte înalt. Ridică-ți fața ți uită-te la tavan. Împinge ușor maxilarul înainte și țuguiază-ți buzele. Ar trebui să simți o tensiune puternică la gât. Menține poziția timp de 5-8 secunde și repetă de 5 ori.

5. Rezistența

Strânge-ți pumnii și așază-I direct sub bărbie. Mișcă-ți maxilarul ușor pe pumni și încordează-ți mușchii cât întâmpini rezistența. Forța ar trebui să crească treptat. Când ajunge la maxim, menține 3 secunde. Relaxează-te și repetă exercițiul de 5-7 ori.

6. Zâmbește

Încleștează-ți dinții cu gura închisă și încearcă să-ți lărgești cât mai mult posibil colțurile buzelor. Împinge-ți limba de palatul dur, crescând treptat forța, până când simți o tensiune puternică în mușchii bărbiei. Menține tensiunea 5 secunde, apoi relaxează-te 3 și repetă de 5-8 ori.

7. Obraji pufoși

Inspiră profund pe gură și umple-o de aer. Închide gura, apasă-ți palmele pe obraji ca să simți o tensiune în mușchi. Menține 3-5 secunde, apoi eliberează aerul și relaxează-te. Repetă exercițiul timp de 5-6 ori.

sursa: brightside.me
Comentarii

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

--