#DIETA

7 alimente pe care nutriționiștii le mănâncă pentru a slăbi

Scris de Ela Crăciun la 15 august 2015

Chiar și nutriționiștii pleacă în vacanțe. Atunci, le este imposibil să refuze specialitățile locale (mai ales dacă au șansa să guste delicii pariziene sau italienești) și uite așa se întorc acasă cu 2,3  kilograme în plus.

Ce e de făcut? Experții în alimentația sănătoasă știu exact la ce produse să apeleze pentru a reveni la forma dinainte în timp record:

  • somon sălbatic – sursă importantă de proteine, seleniu și acizi grași omega 3, cu acțiune antiinflamatoare, ce orevin îngrășarea
  • ceai verde – accelerează arderile, scade nivelul de cortizol și conține polifenoli, adevărate arme împotriva radicalilor liberi
  • spanac – conferă sentimentul de sațietate pe care ți-l dă… o pizza să spunem, în timp ce tu consumi mai puține calorii dar mai multe fibre și fitonutrienți
  • ulei și lapte de cocos – ard grăsimile cât ai clipi… dacă alegi variantele neîndulcite. Ai grijă la etichetă!
  • avocado – aceste fructe sunt bogate în grăsimi mononesaturate precum acidul oleic, dar și fibre, luteină și beta-sitosterol. Împreună, îți aduc aportul de nutrienți necesari ca să ai energie întreaga zi, minus kilogramele în plus
  • cafea – fără lapte și îndulcitori; cafeaua neagră te ajută să slăbești și scade riscul de diabet
  • shake-uri proteice – substituie perfect micul dejun, în special când vrei să slăbești; începe cu unul fără lapte, fără soia, cu pudră de proteine animală sau vegetală și amestecă-l cu lapte de cocos, semințe de in, avocado, fructe de pădure congelate, poate chiar și puțin unt de arahide ca să-ți țină de foame
Comentarii

One thought on "7 alimente pe care nutriționiștii le mănâncă pentru a slăbi"

  1. iulia Mereuta spune:

    Multumim pt sfaturi ! Se poate sa mancam si sanatos si gustos( spre ex. Somon salbatic)

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

--