#TIPS&TRICKS

5 EXERCIȚII care te scapă de CELULITĂ în 2 SĂPTĂMÂNI

Scris de Laura P la 27 iulie 2017

Celulita – cel mai rău coșmar al celor mai multe femei. E la fel de rău ca atunci când îți vezi primele fire de păr alb. Te neliniștește și te deprimă în același timp, pentru că știi că vârsta își spune cuvântul și că nu vei mai fi tânără.

Celulita te ia prin surprindere – și partea cea mai rea e că nu apare numai la anumite vârste sau numai la oamenii supraponderali. E ceva obișnuit pentru majoritatea femeilor, care nu prea pot să scape de ea complet.

VEZI MAI JOS 5 EXERCIȚII CARE REDUC CELULITA ÎN 2 SĂPTĂMÂNI

Celulita este un tip de grăsime. Este grăsime subcutanată, adică sub stratul de piele și se găsește de obicei între mușchi și tendoanele fibroase care ne conectează pielea de mușchi. Cantitatea de grăsime care împinge mușchii depinde de puterea mușchilor. Cu cât sunt mai slabi, cu atât mai multă grăsime pot adăposti între ei și piele.

De obicei faci celulită după pubertate și nu are legătură cu greutatea ta. Totuși, celulita este mai proeminentă la femeile mai în vârstă, deoarece pielea devine mai subțire cu timpul. Mușchii tuturor slăbesc pe măsură ce îmbătrânim, așa că se strânge mai multă grăsime și, prin urmare, mai multă celulită.

Celulita poate să apară oriunde pe corp, dar, de cele mai multe ori, se găsește în zona fundului și a coapselor, deoarece acolo se găsește cea mai multă grăsime din corp de obicei.

E celulita genetică?

Da. Nu e în întregime vina ta dacă ai celulită. Aceasta este genetică și poate fi transmisă în familie. Totuși, poți mereu să faci niște exerciții care să te ajute să o diminuezi. Iată câteva dintre ele:

1. Fandare laterală stil pocal

Stai cu picioarele apropiate. Ține o ganteră în poziție verticală cu ambele mâini, la nivelul pieptului. Întinde apoi un picior și apleacă-te spre celălalt, cât de departe poți, îndoindu-ți genunchii și coborându-ți coapsele. Schimbă părțile și repetă.

2. Genuflexiune plie

Stai cu picioaele depărtate și cu degetele de la ele îndreptate în exterior. Ține o ganteră în poziție verticală la nivelul pieptului și împinge-ți genunchii în afară.

3. Pod cu greutate

Stai pe spate, cu genunchii îndoiți și picioarele drepte. Ține o ganteră pe stomac cu ambele mâini. Ridică-ți șoldurile trăgându-ți genunchii spre tine. Menține poziția cu șoldurile ridicate timp de trei secunde, apoi repetă.

4. Ridicări de la sol

Stai pe podea pe o parte și ridică-ți corpul. Păstrează-ți brațul pe podea și stai cu picoarele unul deasupra celuilalt. Ridică piciorul de sus și menține poziția pentru trei secunde. Apoi repetă.

5. Fandare inversă

Stai cu picioarele depărtate și cu mâinile pe lângă tine. Ține o ganteră în fiecare mână. Fandează cu un picior și asigură-te că îți ții ambii genunchi îndoiți la 90 de grade. Menține poziția pentru 2 secunde, apoi repetă.

Fă seturi de 20, repetând fiecare exercițiu de două ori.

Poți scăpa de celulită?

Să scapi de celulită în întregime nu e un lucru realizabil 100%, însă cu siguranță îi poți diminua efectele. Axează-te pe exerciții care vizează zonele corpului ce sunt predispuse la celulită. Astfel de exerciții îți vor strânge mușchii și îți vor tonifica corpul, făcând celulita să se reducă treptat.

Citește și: 8 METODE prin care poți scăpa de BURTICĂ și BALONARE fără să faci SPORT

Burtica umflată este unul din modurile prin care se manifestă balonarea, care este un proces natural al corpului. În stare normal, cam un litru (aproximativ jumătate) din stomac și intestine este plin cu gaz. Aerul din stomac este rezultatul muncii microorganismelor florei intestinale – bacterii care ajută la procesul digestiv. Cu cât îi este mai greu stomacului să digere mâncare, cu atât e produs mai mult gaz.

Iată câteva metode pentru a scăpa de balonare și pentru a-ți îmbunătăți funcționarea stomacului:

1. Masarea acestui punct reduce formarea gazului și calmează stomacul

Punctul de început este buricul. Pune patru degete orizontal deasupra. Punctul dorit este deasupra arătătorului. Masează-l timp de 2-3 în minute în sensul acelor de ceasornic și încă 2-3 minute în sensul invers. Dacă ai făcut totul cum trebuie, vei simți un gust acru în gură și salivarea va crește.

2. Acest masaj va elimina retenția de apă și va calma durerea de stomac

Acest punct e situate la nivelul celui de-al doilea deget de deasupra buricului. Apasă-l și masează-l timp de 2-3 minute în sensul acelor de ceasornic și încă 2-3 minute în sensul invers.

3. Acest tip de masaj va crește activitatea intestinală și va elimina greutatea

Pune patru degete orizontal sub buric. Punctul corect este localizat sub degetul mic. Trebuie să-l masezi timp de 2-3 minute în sensul acelor de ceasornic și încă 2-3 minute în sensul invers. Dacă faci totul cum trebuie, vei scăpa de balonare.

 

Comentarii

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

--

"15 sfaturi ale medicilor pentru prevenirea și tratarea răcelilor de sezon"

 

Aboneaza-te si Descarca

EBOOK-UL GRATUIT!

Datele tale personale sunt confidentiale.

Mulțumesc pentru abonare!