#TIPS&TRICKS

Credeți că aceste mâncăruri nu vă îngrașă? Ei bine, vă înșelați!

Scris de Ela Crăciun la 01 iulie 2016

Diete peste diete…peste diete! Câteodată, stagnăm și nu ne putem da seama de ce, noi aveam impresia că produsele dietetice pe care le consumăm sunt inofensive. Dar iată că lucrurile nu stau tocmai așa. Vă arăt un top al produselor care ne păcălesc cu atâta ușurință:

1.Chips-urile coapte – sunt mai sărace în grăsimi decât chips-urile obişnuite (prăjite), însă diferenţa de calorii este relativ mică. În cazul în care credeţi că puteţi evita riscurile de sănătate prin alegerea chips-urilor coapte, care sunt de obicei promovate ca fiind ” mai sănătoase”, vă înşelaţi.

2. Biscuiţii fără grăsimi – da, nu au grăsimi, însă caloriile şi zahărul sunt în proporţii egale ca şi în cazul biscuiţilor normali.

3. Batoanele energizante – sunt bogate în vitamine şi calciu, însă unele dintre ele au un mic adaos de zahăr, iar gustul lor te face să le consumi cu încredere, mai ales că sunt recomandate pentru practicantele de fitness.

 

4. Îndulcitorii artificiali – o metodă convenabilă de a scădea în greutate fără a renunţa la dulciuri; totuşi, s-a constatat că marii consumatori de surogat capăta în timp o adevărată „foame” de zahăr.

5. Jeleurile – trei-patru jeleuri constituie un desert gustos şi fără prea mult zahăr; problema este că din moment ce ştii că nu sunt interzise, nu te opreşti la a mânca doar câteva.

6. Iaurtul cu fructe – sursa preţioasă de calciu şi vitamine; însă cu destule calorii. Poate să conţină chiar şi 55 grame de zahăr!

7. Îngheţată degresată – gustul e asemănător cu al îngheţatei normale, însă abundă de calorii…

Comentarii

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

--