#TIPS&TRICKS

10 logo-uri FAIMOASE a căror POVESTE nu o știai

Scris de Ela la 09 februarie 2017

Se pare că unele dintre cele mai cunoscute logo-uri din lume au fost dinadins create pentru a indica ceva mai mult decât frumusețea.

Iată semnificațiile secrete ale unor logo-uri faimoase.

1. Hyundai

Mulți sunt înclinați să creadă că logo-ul societății sud-coreene reprezintă prima literă din nume. De fapt, H simbolizează doi oameni (un client și un reprezentant al companiei) dând mâna.

2. Adidas

Numele e derivat de la fondator, Adolf Dassler. Logo-ul companiei s-a schimbat de-a lungul timpului, dar a inclus mereu trei dungi. Acum liniile formează un triunghi. Acesta simbolizează un munte, adică provocările pe care sportivii trebuie să le depășească.

3. Apple

Rob Yanov, cel care a proiectat faimosul logo a spus că a desenat mere timp de o săptămână și și-a dat întâmplător seama că ”bite” (=mușcătură) sună exact ca termenul tehnic ”byte” (=bit).

4. Sony Vaio

Primele două litere formează un val, adică un simbol analog, iar ultimele două sunt similare numerelor 1 și 0, adică un simbol digital.

5. Amazon

La prima vedere, nu e nimic special la acest logo. De fapt, săgeata portocalie simbolizează un zâmbet, deoarece compania vrea să aibă clienți mulțumiți. Săgeata se întinde de la litera A până la litera Z, sugerând că această companie vinde absolut orice produs imaginabil.

6. Toyota

Mulți au considerat că logo-ul japonez semnifică un cowboy purtând o pălărie tipic. De fapt, acesta reprezintă imaginea stilizată a ochiului unui ac ce are o ață trecută prin el. Acesta e un indiciu legat de trecutul companiei, care producea mașini de cusut. În plus, părțile separate ale logo-ului formează literele din numele companiei.

7. Formula 1

Dacă te uiți cu atenție la spațiul dintre litera F și dungile roșii, vei vedea numărul 1. Dungile roșii sunt reprezentarea grafică a vitezei la care ajung mașinile de Formula 1.

8. Pinterest

Logo-ul acestui site popular, pe care oamenii îl folosesc pentru a adua imaginile care le plac de pe net, are imaginea unui bold ascunsă în litera P.

9. BMW

Se crede adesea că partea centrală a logo-ului simbolizează lamele rotative ale unui avion, având în vedere istoria timpurie a companiei, care se ocupa cu tehnologia aviației. De fapt, este doar o parte din steagul Bavariei, zona de unde e originară compania.

10. LG

Logo-ul companiei sud-coreene este imagine stilizată a chipului unei persoane. Aceasta reprezintă aspirația lor de a avea relații obișnuite, umane cu clienții.

Comentarii

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

--